נפטרים מהניקוטין: 4 מוצרים שיעזרו לכם להפסיק לעשן

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

כמעט כל אדם שמעשן לעיתים תכופות, התשוקה לטבק ורצון לעשן הם חלק משגרת היום יום. אבל, אנחנו מאמנים שאתה יכול לעמוד למול התשוקות הללו. כאשר אתם חשים צורך עז בניקוטין, עליכם לזכור כי הדחף הזה לרוב אינו נמשך זמן כה רב והוא צפוי לעבור תוך מספר דקות. במידה שמצליחים לסגל דפוס מחשבה כזה, מתקרבים צעד אחד לגמילה הנחשקת. אנחנו כאן כדי לסייע לכם להתמודד עם הדחפים לניקוטין ואף לתת לכם חלופות אפקטיביות.

 

תסמיני הגמילה מניקוטין

גמילה מניקוטין היא אוסף הסימפטומים הפיזיים, הנפשיים והרגשיים שאנשים חווים כאשר הניקוטין עוזב את גופם. הדבר נובע מכך שבהינתן שימוש תדיר במוצרי טבק, הגוף והמוח מתרגלים לניקוטין, אשר מהווה סם ממכר מאד. כאשר מצמצמים את היקף הצריכה של הניקוטין או מפסיקים להשתמש בו, המחסור בניקוטין בגוף יכול לגרום לתסמינים לא נוחים. חלקם כוללים את הדחף לעשן שוב, תחושת בחילה, כאבי ראש, חוסר סבלנות ועצבים. אנחנו כאן כדי לסייע לכם למצוא מוצרים חלופיים:

 

1.     וייפ ללא ניקוטין

שכחושבים על וייפ לרוב הדבר מתקשר לניקוטין, אולם יש אפשרויות הכוללות וייפ ללא ניקוטין. וייפ ללא ניקוטין ידוע ומוכר גם בתור סיגריה אלקטרונית, המאפשרת לכל אחד ליהנות מחוויית אידוי, המחליפה את חווית העישון.

כשאתם מעוניינים להיגמל מניקוטין ולא מסוגלים לעשות זאת מבלי תחליף, אפילו זמני – רצוי לעבור לפתרון אפקטיבי זה, אשר עוזר לגמול אתכם מהניקוטין.

יתרונות:

  • אין לו ניקוטין.
  • קל להחליף את הנוזל בתוך הוייב.
  • מוכח שתחליף אשר פוגע פחות מאשר הניקוטין בסיגריות.
  • לא משפיע על הסביבה בעישון פסיבי.

 

2.     שימוש במוצרי קנאביס

אנחנו לא נמליץ לכם להשתמש סתם כך בפרח הקנאביס לעישון פנאי, כי מדובר בדבר שונה אשר אינו מספק את הצורך בניקוטין. עם זאת, מחקרים בארצות הברית מוכחים כי אנשים אשר משתמשים בשמן קנאביס מצליחים להילחם בהתמכרות לסיגריות. אנחנו באופן ספציפי ממליצים להשתמש בשמן CBD מכיוון שהוא לא ממכר ולכן לדעתנו בריא יותר להחליף התמכרות באמצעי עליו ניתן לשלוט בצורה קלה יותר.

 

3.     היוועצות עם רופא למציאת תחליפים

רופאים יכולים להמליץ על מספר חלופות:

  • ניקוטין מרשם בתרסיס לאף או במשאף.
  • מדבקות ניקוטין, מסטיקים ודומיהם – יצוין שאותם ניתן לרכוש גם ללא מרשן.
  • טיפולי תחליפי ניקוטין באמצעים מותאמים אישית

 

4.     צאו לעשות ספורט

פעילות גופנית יכולה לעזור להסיח את דעתכם מהתשוקה לטבק. אפילו יציאה לפעילויות קצרות הכוללות ריצה, ירידה ועליה של גרמי מדרגות או הליכה לטיול עם הכלב עשויים לגרום לתשוקה לטבק להיעלם. נוסף לאנדורפינים אותם הם משחררים, אתם גם תהיו חטובים ותרגישו טוב עם עצמכם.

 

לסיכום

גמילה מניקוטין הוא לא עניין של מה בכך, אנחנו ממליצים לעשות זאת בהדרגתיות תוך היוועצות עם רופא, לקיחת אמצעים מקלים כמו וייפ ללא ניקוטין או שמן קנאביס וכן עשיית ספורט. בהצלחה!

שמן

 

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו