הכירו את בורשטיין קפה

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

סדרת מדריכים חדשה שיצאה לאור לפני כשבועיים גורמת לנו להתעניין בכל פעם מחדש בבתי עסקים שונים שאנו מאמינים שאתם תרצו להכיר מקרוב. בפעמים הקודמות הצגנו בפניכם עסקים שעוסקים בתחום ההלבשה והמסעדנות. הפעם, הבנו שאנחנו צריכים להציג בפניכם עסק בתחום הקפה. שכן, צריך קצת לעורר אתכם לפני שנמשיך אל המדריכים הבאים. הישארו אתנו ותקראו את המדריך בעיון, כי אתם עומדים להכיר את הקפה הכי טוב באזור. הקפה של בורשטיין.

 

איך הגענו דווקא לקפה בורשטיין? הרקע לכתיבת המדריך

תראו, אנחנו מחויבים להציג בפניכם בכל פעם את הסיבה שבעקבותיה החלטנו לכתוב כמה מילים על כל עסק. שכן, אתם מבינים שאין מדובר פה בבחירה אקראית. אנחנו בוחנים את העסקים שעליהם אנו עתידים לכתוב באופן מעמיק, ורק לאחר שאנחנו מבינים שיש עניין – אנחנו מעלים מדריך בנושא. אל קפה בורשטיין הגענו לאחר ששמענו אנשים שמדברים על העסק ברחובות העיר שבה אנו מתגוררים. כשהבנו שמדובר במקום עם שם רציני, היה ברור לנו שאנו עוצרים הכול כדי להגיע לקפה ולהבין – למה כולם מדברים על הקפה של בורשטיין? בסופו של דבר, הצלחנו להבין מקרוב על מה הדיבור, וכדאי שגם אתם תכירו, פשוט כי אחרי שתקראו את השורות הבאות, אתם תדעו איפה תוכלו להשיג את הקפה הכי טוב ששתיתם בחיים שלכם.

 

תכירו את בורשטיין קפה

בזמן ששהינו במקום, שמענו על חברת בורשטיין קפה והבנו שמדובר בחנות שהתחילה כעסק משפחתי שעובר מדור אל דור. המקום הוקם בשנת 1962 ומאז, הוא ממשיך לייצר קפה איכותי. אחרי שנים שהעסק היה בתחום הסיטונאות, החליטו הבעלים לעבור אל השוק הפרטי ולשווק את המוצרים שלהם אל כל דורש. זה הזמן שבו התחלנו כנראה לשמוע על העסק. פשוט כי השמועה עברה מפה לאוזן ברחבי העיר נתניה.

 

איך אפשר להשיג את הקפה שלהם?

אם אתם רוצים להשיג קפה איכותי עד הבית ואתם לא מתגוררים בנתניה, כדאי שתדעו שאתם לא צריכים לעלות על רכב עכשיו בשביל זה. בורשטיין קפה עשו את הכול כדי שהלקוחות שלהם יוכלו ליהנות מכוס קפה חם ללא מאמץ. כך שאתם יכולים להיכנס אל חנות האון ליין של החברה ולבצע הזמנה דרכה.

 

רוצים להגיע למקום? זה אפשרי!

אם אתם אוהבי קפה כמונו, אתם בטח תרצו להגיע למקום ולהריח את ניחוחות הקפה השונים. בבורשטיין קפה ישמחו לקבל אתכם בחנות עצמה, כדי שתוכלו לבחור את הקפה המתאים לכם ביותר בהתאם לארומה ולניחוח.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר את המקום הכי טוב להזמין ממנו קפה. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים על בורשטיין קפה, עליכם רק להגיע למקום או לבצע הזמנה דרך האתר ולהיות בטוחים שאתם שותים את הקפה הכי טוב שיש בסביבה. נאחל לכם שתיהנו מכל לגימה ולהתראות במדריך הבא.

גרגירי קפה

 

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו