הדור הבא של המנגלים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אם המילה מנגל מזכירה לכם בעיקר ימי עצמאות שונים וטיולי מחנאות, כנראה שיצא לכם להתנסות בעיקר עם מנגל הפחמים הישן. מנגלים חד פעמיים אלו, בעלי ממדים קטנים ובלי יכולות מתקדמות במיוחד, הם חד פעמיים ולרוב עונים על הצורך המינימלי שלנו שעולה באותם מועדים שציינו מקודם.

ההתקדמות הטכנולוגית מאפשרת לתעשיות שונות להתקדם, וגם מנגל הפחמים המוכר עבר מספר חידושים. הכירו את הדור הבא של המנגלים הללו.

 

מנגל פחמים בבית?

יש אנשים שישר יירתעו משמיעת שלושת המילים הללו, "מנגל פחמים בבית", אבל תאמינו או לא, הדבר הזה אפשרי כיום. אומנם מנגל גז הוא מוצר שמאפשר רכישת מנגל לבית, מבלי שתצטרכו להתעסק בפחמים או בחשש שייווצר ריח רע כתוצאה מהעשן, מה שיפריע לכם או לשכנים שלכם, אבל עם הדור החדש של מנגלי הפחמים תוכלו להכניס גם את המנגלים האלו אל הבית שלכם.

המנגלים החדשים מאפשרים לכם להחזיק מנגל פחמים בבית, שמותאם אל הסביבה שלו בצורה הטובה ביותר. ההמלצה היא להחזיק את המנגלים הללו בחצרות ובגינות גדולות, שם תוכלו להכין את הבשר שלכם ולהנות מהשימוש במנגל, מבלי שתצטרכו לחשוש מהפרעה לדיירים האחרים בבית או לשכנים שגרים בסמוך אליכם.

 

חידוש משמעותי

חידוש משמעותי במנגל פחמים הוא הוספה של מכסה, המאפשר חשיפה והסתרה של רשת הצלייה. מנגל פחמים עם מכסה זה לא דבר מובן מאליו. החיסרון הגדול ביותר במנגל פחמים היה העשן שנפלט כתוצאה מהתלקחות הפחמים. העשן היה נפלט מהמנגל אל הסביבה עד סיום ההכנה, כשלמכין הבשר אין אפשרות לעשות משהו בנידון.

מכסה במנגל פחמים מאפשר לווסת את העשן בצורה הרבה יותר נוחה. הוא נפלט בכמויות קטנות יותר באופן משמעותי ולא מפריע לסביבה כפי שמנגל הפחמים הישן היה מפריע. בנוסף, העובדה שאפשר לסגור את המנגל באמצעות המכסה ובכך ללכוד חום, מאפשרת תהליך צלייה טוב יותר של הבשר.

 

ויסות אוויר

מה שמאפשר בין היתר שימוש יעיל יותר במנגל פחמים בבית, פרט למכסה החדש, היא מערכת ויסות אוויר שנמצאת בדור החדש של מנגל הפחמים. המערכת הזאת כוללת פתחי אוורור מותאמים במכסה המנגל וכן מערכת מניפה בחלקו התחתון של המנגל.

 

התנסויות חדשות

מנגל פחמים מאפשר לכם להתנסות בצורה חדשה בכנת בשרים וסוגי מזון נוספים, כמו דגים ואפילו מזון טבעוני. הכנת מזון על האש היא שונה בהרבה מהכנת מזון באמצעות הכלים השונים במטבח, מה שמעשיר את חוויית הבישול ומאפשר לכם להתנסות בטעמים עשירים וחדשים.

 

מתאים לכל תקופות השנה

עם תחזוקה נכונה, מנגל פחמים מהדור החדש יכול להתאים לכל עונות השנה. כמובן שבאביב ובקיץ תוכלו להשתמש במנגל פחמים כזה בצורה הטובה ביותר, אבל גם בחורף מנגל פחמים מסוגל לעבוד כרגיל, חרף הטמפרטורות הנמוכות, ולהוות מצע להכנת בשרים שונים וטעימים.

מנגל פחמים עם מכסה

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו