תפקידה של שפת הגוף בהגברת ביצועי המנטליזם החושי

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

במופעי מנטליזם, אחד הכלים הכי חשובים שעומדים לרשות האומן זו שפת הגוף של הנוכחים. ניתוח נכון של שפת גוף הוא דבר מורכב, במיוחד כאשר הוא צריך להיעשות בצורה חיה אל מול קהל של מאות משתתפים. אם תיקחו חלק בהופעה כזו, תופתעו לגלות עד כמה שפת הגוף שלכם יכולה ללמד על המחשבות והרגשות שלכם. כאן נעזור לכם להבין את זה על קצה המזלג.

 

הופעת מנטליזם חושי

הופעת מנטליזם חושי היא הופעה שבה אומן חושים יציג בפניכם שליטה מסוימת על החושים שלכם. במופעי קוסמות החוש היחיד שעובד הוא חוש הראיה. הקוסם מציג לנגד עיננו ביצועים שלא ברור לנו מבחינת הראייה שלנו כיצד הם התרחשו. במופעים של אומני חושים המצב שונה לגמרי https://www.mxgems.com. אומן החושים לא ינסה להסתיר מכם שום דבר.

בעוד שלקוסם יש כלים טכניקות שבלי שהוא יסתיר אותם המופע שלו יאבד את טעמו, אומן החושים יוכל להסביר לכם איך הוא מבצע את הגילויים הללו, רק שגם אחרי שהוא יסביר לכם אתם עדיין לא תצליחו לעשות את זה. גילוי מחשבות, שליטה על חוש הטעם ואף הזזה לא רצונית של איברים הם רק חלק מה שאומן חושים טוב יוכל לבצע לנגד עיניכם במהלך ההופעה.

 

שפת גוף

הכלי המרכזי שעומד לרשותו של המנטליסט הוא שפת הגוף שלכם. הגוף שלכם משדר בכל רגע הרבה מאוד אותות, כאשר הגילוי שלהן אפשרי רק בחלק קטן של המקרים. שפת גוף היא נתון שכולם מכירים, אבל לא כולם מבינים עד כמה שפת הגוף האנושית היא עשירה. הדרך לגלות את שפת הגוף היא לא משהו שבהכרח אפשר להסביר, אולם המנטליסט מחזיק ביכולת הזו.

בכל הופעה של אומן חושים הוא מגלה את מחשבותיו של אחד המשתתפים בעזרת שפת גוף בלבד. גם המשתתף עצמו יחשוב שהוא לא חושף את נבכי ליבו, אולם במבט לאחור גם אתם תוכלו להבין איך החלק התת מודע שלנו שולט על האינסטינקטים הבסיסיים וכך חושף את האמת הפנימית שלנו.

 

שפת גוף מול אינטואיציה

עוד כלי שבו כל מנטליסט משתמש הוא אינטואיציה. בניגוד לשפת גוף, האינטואיציה היא כלי שקשה יותר להסביר איך הוא עובד וכמובן שאסור לסמוך עליו בצורה מוחלטת אולם הוא בהחלט משמש בתפקיד חשוב. האינטואיציה היא היכולת לקבל החלטה לאו דווקא על בסיס נתונים. אדם מהשורה שינסה לקבל החלטות על בסיס אינטואיציה עלול לטעות ברוב המקרים, אבל המנטליסט לא.

 

לסיכום

אומן חושים או מנטליסט משתמש במספר כלים כדי לשלוט על החושים של משתתפי ההופעה. אחד הכלים המרכזיים הוא ניתוח של שפת גוף. שפת גוף היא דבר שגלוי לעין כל, אולם המודעות לניואנסים הדקים שלה היא מה שעושה את ההבדל בין אומן חושים שמגלה את רגשות ומחשבות לבין אדם מהשורה.

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו