כיף לכל הגילאים: אטרקציות משפחתיות לאירועים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

כל אירוע, בין אם זה יום הולדת או מסיבת קיץ, ראוי להיות כיפי וחגיגי. אם אתם מתכננים אירוע בו יגיעו משפחות שכוללות ילדים ומבוגרים בגילאים שונים, אתם בטח תוהים איך תצליחו למצוא אטרקציות שיתאימו לכולם בלי להשאיר אף אחד בצד. אז הנה, במאמר זה נספר לכם על כמה אטרקציות משפחתיות שישאירו חיוך על פניהם של כל האורחים.

 

מתנפחים

חשבתם שמתנפחים זה  רק לילדים? תחשבו שוב. המבנים הצבעוניים הללו מציעים לילדים ולמבוגרים חוויה מרגשת וכיפית. הם מגיעים בגדלים ובנושאים שונים, חלקם גם עם מסלולי מכשולים כאלה ואחרים, שכולם יכולים ליהנות מהם. זה יכול לייצר גם תחרות בין חברי המשפחה או בין משפחות שונות, ולספק פעילות גופנית נדרשת. ניתן למצוא מתנפחים אצל אטרקציות לאירועים – כיפלנד.

 

משחקי מציאות מדומה

ברגע ששמים את המשקפת של משחקי מציאות מדומה, אין ילד או מבוגר שלא ייפער את פיו בתדהמה. מדובר בחוויה חדשנית שכל אחד יכול ליהנות ממנה. אפשר לבחור במשחקים שונים שמותאמים לגיל של האורח, כך שבמקביל גם מבוגרים וגם צעירים יוכלו ליהנות.

 

תחנות יצירה

ילדים מאוד אוהבים לצייר, לפסל וליצור אומנות עם הידיים שלהם- ולמבוגרים אין מספיק הזדמנויות לעשות זאת ולתת לעצמם ביטוי יצירתי. לכן תחנות של יצירה שמספקות את הכלים והציוד הנדרש יכולים להיות אטרקציה כיפית ורגועה שתעסיק את האורחים באירוע שלכם- ותביא להם אפילו מזכרת לקחת הביתה.

 

שולחנות משחק

רוצים לייצר אתגר ידידותי? הוסיפו שולחנות משחק ותראו איך כולם מתקבצים סביבם. זה יכול להיות כדורגל שולחן בו שני הצדדים ינסו להבקיע גול, זה יכול להיות משחק הוקי אינטנסיבי וזה יכול להיות גרסה מוקטנת של טניס. ילדים יכולים לחבור להוריהם או לשחק נגדם, ובכך להעביר את הזמן באירוע בכיף ובצבירת חוויות.

 

מופעים שונים

גם מופעים יכולים להיות אטרקציה. יש שלל סוגים של מופעים שיכולים להתאים לכל המשפחה. קוסמים לדוגמה מבצעים תמיד טריקים שכל הקהל רוצה לגלות איך הם עשו אותם. מופעי מוזיקה גם הם קלאסיים לאירוע- כי אין מי שלא אוהב ליהנות מנגינות קצביות. אפשר ללכת גם על מופע סטנדאפ שמותאם בתכנים שלו.

 

ביתני צילום

אפשר לשלב ביתני צילום אינטראקטיביים לאירוע שלכם. הם כוללים תפאורה, אביזרים ושלל תחפושות כך שכל המשפחה יכולה לבחור נושא ביחד ולהצטלם. זאת דרך נהדרת גם לבלות ביחד וגם לשמר זיכרונות משותפים יקרי ערך.

 

לסיכום

גם אם יש לכם קהל מגוון באירוע הקרוב שלכם, זה לא אומר שאתם לא יכולים למצוא אטרקציות שיתאימו לכולם. אפשר לבחור שלל פעילויות שיעסיקו ויבדרו את כל האורחים שלכם וייצרו להם חוויות מהנות וחד פעמיות- שיישמרו איתם זמן רב קדימה. בחרו סוג אחד או שלבו בין כמה למען כיף מקסימלי.

אטרקציות משפחתיות לאירועים

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו