5  שניצליות שכדאי להכיר באיזור המרכז

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

במדריך הבא נסקור בעבורכם את 5 השניצליות הכי טובות שכדאי לכם להכיר באזור המרכז, לצורך הזמנה של שניצל מושלם ועסיסי במיוחד.

שניצל ולימון
שניצל ולימון

שניצל – בואו להכיר את הטוב ביותר

אין עוררין על כך כי השניצל נחשב לאחד המאכלים האוהבים בישראל, ולא בכדי. כמעט בכל בית בישראל מוגש לארוחת צהריים או ערב שניצלים, ובשולחן מגישים שניצל גם בערב שבת, כמנה שבלעדיה השולחן אינו מלא. כל זאת הובילו לכך כי בשנים האחרונות נפתחו מאות מסעדות המתמחות בהכנה ומשלוח של שניצלים, במגוון טעמים, סוגים וחומרי גלם שונים, לעיתים גם בגרסאות נטולות בשר, בעבור טבעונים וצמחונים. בעת הזמנה של שניצל חשוב לוודא כי מדובר במסעדה בעלת ותק אשר עושה שימוש בחומרי גלם טריים, הכרחי לא רק בעבור הבריאות אלא גם הטעם. להלן רשימה של חמש מסעדות שאסור לכם לפספס, בדרך אל השניצל המושלם:

  1. שניצל קומפני – שניצל קומפני נחשבת למסעדה המובילה באזור רמת גן, זאת בשל שניצל עסיסי המוגש במגוון רחב של אפשרויות, החל מסלטים עשירים וטריים ועד לבגטים ופיתות. באמצעות שניצל קומפני תוכלו להיות בטוחים כי אתם אוכלים את השניצל הטוב ביותר, זאת לאור שורה ארוכה של מחמאות והמלצות אשר התפרסמו ברשת לא רק לגבי השניצל אלא גם בשל השימוש ברטבים ותבלינים ייחודים אשר הופכים את שניצל קומפני לשניצל בלתי נשכח. אם אתם מחפשים שניצל חלומי בעלות כספית נוחה, שניצל קומפני היא המקום בשבילכם. כתובת: בן גוריון 1 רמת גן. משלוחים ניתן לקבל באזור רמת גן, רמת החייל, גבעתיים ובני ברק.
  2. שניצל ציון – ברחוב הירקון בתל אביב שוכנת מסעדה מצוינת המגישה אך ורק שניצלים, זה למעלה מ 30 שנה. המסעדה הוותיקה אשר מנוהל ע"י ציון ובניו זוכה לשבחים בשל העובדה כי מדובר בשניצל עם טעם של פעם המזכיר מאוד את טעמי הילדות. המסעדה פתוחה בכל ימות השבוע, אולם איננה מבצעת משלוחים – איסוף עצמי בלבד.
  3. צחי בשרים – מסעדת בשרים לה שני סניפים: בת ים וראשון לציון. המסעדה זוכה לאהדה רחבה בשל שניצל מצוין המוגש באמצעות בגט ומגוון תוספות. הזמנות ניתן לבצע רק באזור בת ים ראשון לציון וחולון.
  4. שניצליין – מסעדת השניצלים בחולון מציעה מגוון של שניצלים עסיסים הנעשים במקום, כמו גם תוספות בעבודת יד. מדובר במסעדה מצוינת לארוחה עסקית וזאת בשל אפשרות להזמנה של ארוחת שניצל הכוללת גם סלטים, ומבחר גדול של תוספות. השירות נחשב לאדיב ומקצועי, ובאווירה ביתית.
  5. השניצילה – ממוקמת בראשון לציון, ומתמחה בשניצל ביתי המוגש באמצעות בגט או פיתה. המחירים נוחים לכל כיס והמסעדה נחשבת לאהודה במיוחד על הקהל בראשון לציון, זאת לאור וותק של שנים רבות בענף. משלוחים ניתן לקבל באזור ובהזמנה מראש.
מתכונים נוספים
שאולי תאהבו