איך להכין עוגת גבינה פירורים מושלמת

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

במדריך הבא נציג מתכון קל ופשוט להכנת עוגת פירורים מושלמת, כמו גם נספק לכם מידע לגבי שיפור הטכניקה באמצעות הרשמה לקורס קונדיטוריה מקצועי.

עוגת פירורים מושלמת: זו הדרך הטובה ביותר לעשות זאת

הכנה של עוגת פירורים מושלמת היא פשוטה מאוד, וזאת בשל העובדה כי מדובר בעוגה אשר אין צורך להכניס לתוך תנור והיא מתבצעת ללא אפייה כלל. למעשה, מדובר באחת העוגות האהובות ביותר וזאת בשל הטעם הנפלא כמו גם העובדה כי הפשטות מנצחת, ולכן ניתן להבחין בלא מעט עוגות פירורים באירועים ובחגיגות. על מנת להכין את העוגה יש לרכוש מראש 2 שורות של חטיף פתי בר ו 100 גרם חמאה מומסת. לצורך המלית של העוגה אשר מורכבת מגבינה, יש להשתמש ב 3 כפות סוכר, 2 מכלים 500 מ"ל של שמנת מתוקה להקצפה, רבע כוס מים קרים, רבע כוס ג'לטין, חצי כוס סוכר ושני גביעים של גבינה לבנה, 500 גרם. לצורך ההכנה של המלית יש לערבב בקערה גבינה וסוכר, ובמקביל להמיס על אש גבוהה את הג'לטין ביחד עם מים קרים, בכמות אותה ציינו. לאחר שהג'לטין הומס יש להוסיף מים חמים, להנמיך את האש ולבחוש בתערובת עד אשר היא אחידה. לאחר צינון של כרבע שעה, מכניסים את הג'לטין המומס אל תוך הגבינה ומקציפים את השמנת ביחד עם 3 כפות סוכר, ובתנועת קיפול עדינה מכניסים את הג'לטין אל תוך הגבינה. לצורך הבסיס של העוגה יש לפורר את הפתי בר, ולאחר הפירור להמיס את החתיכות ביחד עם חמאה, עד ליצירת תערובת אחידה. לוקחים חלק מהתערובת ומשטיחים אותה על גבי התבנית, ולאחר מכן מניחים את תערובת הגבינה באופן אחיד, ומכניסים לקירור למשך 20 דקות. לאחר שהתערובת התייצבה, מפזרים למעלה את הפתי בר אשר נותר לצורך השלמת העוגה. מומלץ לאחסן למשך כשלוש שעות לפני ההגשה, ולהגיש את העוגה כאשר היא קרה.

קונדיטוריה

מעוניינים לשדרג את היכולת ולהפוך לקונדיטורים מקצועיים? להלן הדרך הטובה ביותר

את המתכון אותו הצגנו לכם כל אחד יכול לעשות בבית, אולם מה שמבדיל בין עוגה בסיסית לבין עוגה מצוינת הוא כמובן נושא ההכשרה. הקורסים של אסטלה – כיתת אמן לקונדיטוריה יאפשרו לכם לעלות מספר רמות ביכולת שלכם וללמוד את רזי המקצוע באופן מקיף ויסודי, כל זאת בליווי אישי אשר נעשה לכל אורך הקורס. מדובר בקורס המקיף והגדול ביותר בישראל בתחום הקונדיטוריה, וברבות השנים למדו בכיתות האמן מיטב הקונדיטורים אשר השתלבו בתפקידי מפתח במגוון מסעדות, כמו גם קונדיטורים עצמאיים אשר החלו להכין בעצמם בבית מאפים ועוגות אותם הם יכולים לשווק לציבור הרחב או להעניק באהבה לבני המשפחה והחברים. מעוניינים לקבל פרטים נוספים? לחצו כאן להרשמה לקורס קונדיטוריה והתחילו בקריירה חדשה.

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו