מה נחוץ במטבחי חוץ ואיפה אסור להתפשר

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

תרבות האוכל הישראלית הולכת ומתפתחת. אם בעבר היינו מסתפקים ב"אורז בן גוריון" היום מגוון האפשרויות הוא רחב ורק הולך וגדל. לא רק מגוון האוכל עצמו אלא גם אפשרויות הבישול השונות. לא רק מסעדות הולכות ומתפתחות בישראל, אלא גם האפשרויות הקיימות לבתים פרטיים. כך הולך וצומח האפשרות של מטבח חוץ. רבים נהנים לארח את הקרובים להם בחצר או במרפסת שלהם, ומבקשים להעביר את זמן הבישול החוצה. בפסקאות הקרובות נבחן על מה כדאי לתת דגש ועל מה אסור להתפשר.

 

מאיפה להתחיל?

בתחילת התהליך השאלה הראשונה שעליה יש לחשוב היא היכן נכון יהיה למקם את מטבח החוץ. השיקולים לבחירת מיקום של מטבחי חוץ אינם זהים לאלו של מטבחי פנים. השאלה העיקרית שצריכה להנחות אתכם, עד כמה שזה עשוי להישמע משונה, זה כיוון הרוח. אתם לא תרצו שהרוח הנושבת בחצר או במרפסת תסיט הריח ישר לתוך חלון צמוד של הבית. בנוסף, כמובן שצריך לתת מחשבה פרקטית של האיזור בו יהיה הכי נוח לעבור ולמקם את כל הפריטים השונים של מטבח החוץ.

 

אילו רכיבים יש?

בכל מטבח חוץ יש חובה למצוא חיבור חשמל ומים. ללא חיבורים אלו לא תוכלו להתחיל את בניית מטבח החוץ. מעבר לכך, יש לחשוב על מקום בו תוכלו למקם כיור ומשטח עבודה גדול. כמו כן, אתם תצטרכו מקרר שיעמוד בחוץ וכן כיריים גז עליהם תוכלו לבשל. ללא פריטים בסיסיים אלו למעשה לא ניתן לקיים מטבח חוץ. כמובן שאם תחפוץ נפשכם תוכלו להוסיף אלמנטים נוספים כמו טאבון, מעשנת בשרים, גריל גז וכל אביזר אחר שאתם יכולים להעלות בדעתכם.

 

החומרים מהם עשוי מטבח חוץ

המחשבה המנחה בבחירת חומרים למטבח חוץ צריכה להיות על חומרים שיכולים לעמוד בפני פגעי הטבע. בדרך כלל החומרים המובילים למטבחי חוץ הם נירוסטה, שכמובן נותנת תחושה איכותית והיא מאוד עמידה, בטון, שיכול לשמש באופן ורסטילי לאור האפשרות לעצב אותו, וכן שילובים של שיש, שכמובן עשוי להיות יקר מאוד.

 

קירוי

אם אתם רוצים שמטבח החוץ שלכם יחזיק לאורך זמן רב אולי כדאי שתחשבו על קירוי האזור בו הוא נמצא. בין אם מדובר בהצללה, בקירוי קל מחומרים קלים או קירוי מלא מחומר יצוק, קירוי כלשהו יכול לסייע מאוד בהגנה על המטבח שלכם.

 

מאיפה לקנות?

הבחירה בכל המוצרים למטבח חוץ עשויה להיות מורכבת. היא כרוכה בהחלטות רבות שהן אינם מנת חלקם של רבים. המשמעות היא שלא תוכלו להתייעץ על זה עם כל אחד ואתם עשויים למצוא את עצמכם בקושי להחליט. לכן, כאשר אתם מתחילים לחשוב על קנייה של מטבח חוץ בחרו בחנות איכותית ובעלת וותק אשר תוכל ללוות אתכם בהחלטה ולסייע לכם להגיע לתוצאה הטובה ביותר.

מטבחי חוץ

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו