שף פיצות בטאבון לאירועים – כל מה שצריך לדעת

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

בתקופה האחרונה, מארחים רבים משתמשים בשירותיהם של שפים פרטיים, ובמיוחד שפים של פיצות בטאבון.

מגפת הקורונה אילצה את האנשים ברחבי העולם לאמץ קונספט חדש של אירועים.

אירועים אלה הם מצומצמים יותר, מתרחשים בחצרות הבתים, ופעמים רבות כוללים שפים פרטיים.

השפים הפרטיים משווים לאירועים אינטימיים מסוג זה אווירה יוקרתית כמו זו של המסעדה היקרה ביותר.

לכן, אירועים מסוג זה הם טרנד שהולך להישאר עמנו עוד זמן רב.

מסיבה זו, ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת לפני שמזמינים שף פיצות בטאבון לאירוע שלכם.

 

איכות החומרים

כל עסק, או במקרה הזה שף, שמכבד את עצמו ואת הסועדים ישתמש בחומרים באיכות הגבוהה ביותר. למרות זאת, לא כולם משתמשים בחומרים מסוג זה, הן מטעמי חיסכון, והן מחוסר הבנה לגבי חשיבות הדבר. כך או כך, טרם הזמנת שף פיצות בטאבון לאירוע שלכם, עליכם לשאול אותו על איכות החומרים בהם הוא משתמש. לדוגמה, ודאו שהגבינה היא גבינה טהורה, כלומר 100% גבינה, ושאלו לגבי סוג הקמח ממנו הוא מכין את הבצק.

 

תפריט

שפים של פיצות בטאבון לאירועים מסוגלים לעשות הרבה יותר מרק פיצות בטאבון. למעשה, הם מסוגלים להכין ארוחה שלמה, הכוללת מנות ראשונות, עיקריות וקינוחים. כל אלה בעצם נכללים בתפריט האירוע. מלבד פיצות, תפריט האירוע עשוי לכלול מנות כגון סלטים, פוקצ'ות, ופיצות מתוקות. תוכלו לבחור את התפריט יחד עם השף הפרטי ובכך להתאים את האוכל לאירוע, על פי העדפותיכם.

 

ניסיון

ניסיונו של השף הוא גורם חשוב במיוחד. הניסיון שלו יוכל להעיד על כושר ההתמודדות שלו עם אירועים שונים. כלומר, אם הוא ערך אירועים דומים לשלכם, כנראה שיש לו את מה שצריך על מנת לספק לכם אירוע בלתי נשכח. הלחץ הכרוך בעבודתו של השף הפרטי באירועים עשוי להכריע מתלמדים או אנשים חדשים בתחום, ולכן ניסיונו של השף משמעותי מאוד בבחירתכם.

 

מחיר

כמובן שהמחיר הוא גורם משפיע. המחיר מושפע מגודל האירוע, מבחירת המנות בתפריט, ומאיכות החומרים. ראשית, עליכם לגבש רשימת דרישות שתכיל את כל הפרטים שיהפכו את האירוע שלכם למושלם, אותה תציגו לשף הפרטי ותקבלו עליה הצעת מחיר. מכאן, תוכלו לנסות ולהתמקח, לשנות דברים ולהתפשר על דרישות מסוימות, או להוסיף דרישות, בהתאם למחיר. בכל מקרה, עליכם להיות בטוחים שאתם מסוגלים לעמוד בעלות האירוע. לדוגמה, מחירו של אירוע קטן המכיל 15 אנשים ינוע בין 2,200 שקלים חדשים ל- 3,400 שקלים חדשים. מחירו של אירוע גדול המכיל 30 אנשים יהיה כ- 150 שקלים חדשים לאדם.

 

סיכום

שפים של פיצות בטאבון לאירועים הם חלק מטרנד שתופס תאוצה במהירות, ולא לחינם. מגוון האפשרויות הרחב הקיים בתפריטים השונים, והמחיר האטרקטיבי, הופכים את השפים הפרטיים למבוקשים מאוד. כעת יש לכם את כל הכלים על מנת להזמין את השף הנכון לאירוע שלכם, וכל שנשאר לכם הוא להתחיל בחגיגה. אם תרצו לקבל מידע נוסף בנושא, תוכלו להיכנס לאתר טייבלז.

באדיבות אלמוג קינן מאתר טייבלז.

 

מאפה

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו