ריהוט לבתי קפה – למה חשוב לעשות זאת עם איש מקצוע

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

פתיחה של בית קפה חדש או שיפוץ של בית קפה קיים אמורים להחזיק לשנים רבות מבחינת הריהוט, מאחר ומדובר בהוצאה כספית לא קטנה. על מנת שהעיצוב יהיה אופטימלי והריהוט יהיה איכותי, חשוב לבחור באלמנטים המתאימים לגודל, לאופי ולסגנון בית הקפה – ולעשות זאת עם עזרה מקצועית. על החשיבות של העזרה המקצועית במאמר הבא.

 

בחירת ריהוט בהתאם לסגנון בית הקפה

על מנת לפתוח בית קפה צריך בראש ובראשונה לברר מהו הקונספט שעליו אתם חולמים. האם בעיני רוחכם אתם רואים בית קפה יוקרתי, אינטימי, בסגנון כפרי או מודרני. מה אתם רוצים לשדר ללקוחות שלכם ומה תהיה התדמית שבית הקפה ישדר. בחירת ריהוט לבתי קפה הוא החלק העיקרי של העיצוב. מדובר על בחירה של חומרי גלם, ניצול השטח הפנימי והחיצוני של בית הקפה באמצעות הריהוט, חלוקת החלל, הסגנון וכד' בהתאמה לגודלו של בבית הקפה, לגוון של הקירות ולאופי שלו. כל הפרמטרים הללו צריכים להיות נוחים וניידים על מנת שתוכלו לשחק עם העיצוב.

 

למה חשוב לעשות זאת עם איש מקצוע?

כדי שבחירת הריהוט תשמש אתכם לשנים ארוכות והרהיטים יהיו אסתטיים ונוחים הן ללקוחות והן לעובדים, צריך לבצע את ההתאמות עם איש מקצוע מהתחום. ברוב החברות המספקות ריהוט למסעדות ולבתי קפה ישנם יועצים מעצבי פנים שיכולים לסייע לכם. למרות שישנם מסעדנים עם חוש אסתטי מפותח, הם עדיין צריכים לקחת בחשבון את עניין התקציב ולכן יעדיפו עין מקצועית שתסייע להם לעצב את בית הקפה כשהמטרה היא להביא לבסוף לרווחים. מעצבי הפנים הפרטיים למשל, יכולים לשדך אתכם לספקים איתם הם עובדים כדי שתקבלו הנחה משמעותית, להגיע איתכם לחברות השונות ולבחור בריהוט שיחסוך לכם הוצאות מיותרות.

 

בחירת חברה המספקת רהיטים לבתי קפה

אופציה נוספת יכולה להיות באמצעות סקר בו תבחרו חברה המספקת רהיטים לבתי קפה. בחברות השונות יושבים יועצים שהתפקיד שלהם הוא להגשים את החזון שלכם. בדומה לקניית מטבח חדש לבית, הם יכינו שרטוט דיגיטלי בתלת מימד של בית הקפה בהתאם למידות שתספקו להם ויכוונו אתכם לבחירת סוג הריהוט מבחינת ניצול החללים שלו. בנוסף, הם יעניקו לכם ייעוץ לבחירת חומרי הגלם בהתאם לתקציב ולסגנון שלכם. ניתן לבחור בריהוט מעץ מלא, מתכת, אלומיניום, פלסטיק, פורניר ובסגנונות שונים כמו: ספות, ספסלים, כיסאות ושולחנות לבר, כיסאות ושולחנות מעוצבים, מערכות ישיבה, ריהוט עם או בלי ידיות, פלטות לשולחנות וכד'.

 

התאמת הריהוט לחלל הפנימי ולחלל החיצוני

הייעוץ המקצועי יסייע לכם לבחור ריהוט המותאם לחלל הפנימי ולחלל החיצוני של בית הכפר. כלומר, הריהוט לא רק צריך להיות אסתטי ופונקציונאלי אלא אף עמיד. לסיכום, ביקור בחברה המספקת רהיטים לבתי קפה יסייע לכם להתרשם ממבחר וסגנונות של ריהוט ולקבל חוות דעת מקצועית.

כיסאות חוץ

 

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו