רוצים שינוי? שיפוץ המטבח מעולם לא היה קל יותר

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אין מישהו שלא אוהב דברים חדשים, כאלה עם הריח החדש וההרגשה החיובית. אם זה ספר חדש, מכשיר אלקטרוני חדש, ולפעמים גם שיפוץ שיחדש את הבית המוכר שלו. ברוב המקרים אנו בוחרים לערוך שיפוץ ולחדש את הסלון או את אחד מחדרי השינה מכיוון שמדובר על עבודות פשוטות יחסית. אבל שיפוץ המטבח הוא אירוע מורכב הרבה יותר שדורש הרבה מאוד תכנון מקדים והבנה לפרטי פרטים איך בדיוק אנו רוצים שהמטבח שלנו יראה. אם אתם חולמים כבר הרבה זמן על שדרוג ושיפוץ של המטבח שלכם אבל מפחדים שמדובר בכאב ראש אדיר, המאמר הזה נכתב בדיוק בשבילכם. הכנו כאן עבורכם מדריך קצר שיהפוך את השיפוץ לקל הרבה יותר.

 

איך לתכנן נכון את השיפוץ במטבח?

כמו בכל דבר בחיים, השלב הראשון והכי חשוב בשיפוץ מטבחים הוא תכנון יסודי ומעמיק של התהליך. ראשית צריך להבין מה בדיוק אנו מעוניינים לשפץ: ארונות, שיש, נקודות מים וחשמל, קירות, ברזים ועוד. אפשר לשפץ חלק ואפשר לשפץ הכל, השאלה היא מה הרצון שלכם ומהו התקציב שעומד לרשותכם. אחרי שלב התכנון כדאי לתכנן מעין תרשים ראשוני של המטבח  החדש שאנו רוצים. חשוב להתחשב במיקום של מכשירי חשמל גדולים כמו מקרר, לשים לב לנקודות המים והחשמל החיוניות ואם אתם מעוניינים בכיריים הפועלות על גז אז לתכנן גם חיבור לנקודת גז.

לעוד פרטים כנסו: https://gvirkitchens.co.il.

 

מיהם בעלי המקצוע אליהם צריך לפנות?

ישנן כמה דרכים לשיפוץ מטבח וכמובן שלכל דרך יש יתרונות וחסרונות. שיפוץ מטבח דורש תיאום הדוק בין שלל אנשי מקצוע: נגר, איש שיש, חשמלאי, אינסטלטור ורצף. אם יש לכם מספיק סבלנות וזמן תוכלו לעבוד בעצמכם מול כל אנשי המקצוע ולתאם את העבודה. החיסרון הגדול בדרך זו הוא כאב ראש גדול ולעתים גם תקלות שנובעות מאי הבנה מקצועית. דרך נוספת לבצע את השיפוץ היא דרך חברה העוסקת בהתקנת מטבחים. היתרון הגדול בגישה זו הוא השקט הנפשי וההבנה שאתם עובדים אך ורק מול גורם אחד שמרכז ומתכלל את כל השיפוץ מבחינתכם. בשונה ממה שנהוג לחשוב ייתכן שדרך זו תהיה אפילו יותר זולה מכיוון שהחברה מקבלת שירות זול יותר מאנשי המקצוע השונים איתם היא עובדת באופן קבוע.

 

טעויות נפוצות שכדאי להימנע מהן

ישנן כמה טעויות חוזרות שכדאי לשים לב שאתם לא נופלים בהן:

  1. המשולש – התנור, המקרר והכיור יוצרים משולש עיקרי במטבח. שימו לב שהמרחק ביניהם לא גדול מדי וגורם לכם להתרוצץ.
  2. שיש אחרי ארונות – חשוב מאוד להתחיל בייצור השיש רק אחרי שכל הארונות נמצאים במקומם מכיוון שמידות יכולות להשתנות ושיש הוא חומר יקר מאוד.

 

לסיכום

אם החלטתם לשפץ את המטבח חשוב שתדעו שכיום ניתן לעשות זאת בצורה מהירה וחלקה, פשוט וודאו שאתם עובדים מול החברה הנכונה.

פינת ישיבה

 

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו