מתכון לסטייק פרגית מתקתק

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

בין אם זו ארוחה משפחתית חגיגית ובין אם זה יום הולדת קליל בחצר הבית או בפארק – על האש הוא תמיד פתרון נהדר. מי לא אוהב על האש? מבוגרים, צעירים, ילדים – כולנו, ובטח בתור ישראלים, מכורים לטעם הנפנוף המעושן שמביא איתו אווירה של קיץ, שחרור וכיף. לקראת העל האש הבא שלכם הכנו לכם מתכון לסטייק פרגית מתקתק שלא תפסיקו לקבל מחמאות עליו. מוכנים? קדימה, בואו נתחיל!

 

סטייק פרגית – מנה פופולרית בעל האש

בכל על האש יש כמה "כוכבים" שאי אפשר לעשות אירוע על האש איכותי בלעדיהם. נקניקיות, כנפיים, סטייקים הם חלק מהכוכבים האלו, וכן – גם סטייק פרגית.

סטייק פרגית הוא סטייק עסיסי וטעים, בשרני ומקבל עליו באהבה מגוון רחב של תיבולים שונים. הוא יכול להיות מתקתק, חריף, חמצמץ וגם מתובל במלח ופלפל פשוטים שכל הילדים אוהבים. כשמדברים על מתכון לסטייק פרגית מתקתק מדברים על מתכון שבעזרתו אף אחד מהאורחים שלכם לא יוכל להפסיק ללקק את האצבעות.

 

 

מתכון לסטייק פרגית מתקתק

אז הגענו לחלק שכולנו חיכינו לו – מתכון לסטייק פרגית מתקתק. סילאן מכירים? צ'ילי מתוק מכירים? מהמם! שני החברים האלו צועדים ביחד בהמון מתכונים מתקתקים – לבשרים, לדגים, לירקות ועוד, ויש לכך סיבה מובהקת – הם פשוט משתלבים מצוין יחד.

אז הנה המתכון לסטייק פרגית מתקתק: ערבבו בקערה שליש כוס רוטב סילאן עם שליש כוס רוטב צ'ילי מתוק. אל התערובת הוסיפו 2 שיני שום קצוצות, מלח גס, פלפל שחור ומעט תבלינים לתיבול פרגיות. ערבבו היטב את הרטבים עם התבלינים והשום והשרו את הסטייקים בפנים.

 

זכרו: השרייה ארוכה – יותר טעמים

סטייק הפרגית שלכם יספח אליו יותר טעמים ככל שתשרו אותו יותר. כמובן שאין צורך להשרות אותו במשך שבועות ארוכים או אפילו ימים, אבל השרייה של 3-4 שעות טובות לפני הצלייה תגרום לסטייק הפרגית שלכם לספוח אליו את הטעמים המתקתקים של הרוטב, ולהפוך אותו לכל כך טעים.

 

סטייק פרגית – סודות שאף אחד לא יגלה לכם

הסוד האמיתי של מתכון לסטייק פרגית מתקתק הוא הצלייה. כל הישראלים בטוחים שהם המנפנפים מספר 1 בארץ ובעולם וזה אולי באמת נכון, אבל הסוד האמיתי טמון בסוג הצלייה. זה נכון שאפשר לעשות סטייק פרגית על הכיריים בבית או בתנור, אבל לצלות על מנגל רגיל, על גריל גז או גריל פחמים את סטייק הפרגית יתן לו ארומה מדהימה!

 

הכירו את מותג WEBER

ברשות מותג WEBER מוצרים רבים כמו גריל גז, גריל פחמים, מעשנות בשר, אביזרים לצלייה וניקוי ועוד. המותג הוא מהמובילים בעולם בתחום הגריל, הן מבחינת עיצוב ויופי והן מבחינת איכות ועמידות לאורך שנים ארוכות. עם WEBER אתם יכולים להיות בטוחים שהעל האש שלכם הוא מספר 1 בשכונה. תהנו!

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו