מה חשוב לדעת על שוקולד לפני שדואגים למשלוח

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

מי מאיתנו לא אוהב שוקולד? הפינוק הטעים והמתוק הזה תמיד בא טוב בכל סיום ארוחה וסתם ככה כשבא לנו. יש מגוון מטורף של שוקולדים ושל סוגי שוקולד שמתבטא גם בצורות השונות, גם בטעמים וגם במרקמים. כולנו מכירים את סוגי השוקולד הרגילים כמו שוקולד חלב, שוקולד לבן ואפילו שוקולד אגוזים, אבל איך אפשר לבחור מבין כולם ולדעת מה בדיוק אני רוצה? אנחנו ממליצים לכם לא ללכת דווקא על הבחירה הראשונה ולשמור על ראש פתוח. רוצים לדעת איך להזמין שוקולד כמו מקצוענים? הינה כמה טיפים לא רעים.

 

חשבו איזו תחושה אתם רוצים שתהיה לכם בפה

שוקולד הוא הרבה יותר ממאכל משביע או מקינוח. הוא מייצר תחושות ועוזר לנו להתמודד עם מצבים מבאסים ועם דיכאון. נסו לחשוב רגע איזו תחושה אתם רוצים ליצור בזכות השוקולד. האם זו תחושה של בית ובטחון תוכלו לבחור בטעמים של פעם שיזכירו לכם את השוקולדים שהיו אצלכם בבית. אצלי לדוגמה היה המון ופלים וזה שוקולד שתמיד מחזיר אותי לילדות.

מצב שני תוכלו לבחור בשוקולד שיצור לכם תחושה של יוקרה וללכת על מוסים למיניהם או על רטבים שוקולד שאנו לא תמיד נוטים להשתמש בהם. שוקולד במילוי יכול למשל ליצור לכם תחושת הפתעה ולקחת אתכם להרפתקה שכמוה לא הכרתם על היום. אתם יכולים ללכת על דברים רגילים ומוכרים אבל הכיף האמיתי בשוקולד טוב הוא הסיפוק והתחושה שהוא מייצר כשאתם  טועמים אותו בפעם הראשונה.

 

חשבו עם מי אתם רוצים לחלוק את השוקולד וכמה אנשים אתם

שוקולד הוא דבר שתמיד משתפים ומחלקים. הוא ממש מיישם את המשפט "מי שאוכל לבד מת לבד" כי כולנו מכירים את תחושת הבחילה שיש לנו אם אכלנו יותר מידי דברים מתוקים.  נסו להבין מה הכמויות שיספיקו בדיוק לכמות האנשים שאיתם תחלקו את השוקולד לפני שאתם מזמינים משלוח שוקולד מצד אחד, ואיך להימנע מחזירות שסתם תגרום לכם לא נעים. שוקולד תמיד בא טוב במינון מסוים. לא מעט ולא מתחת. אתם גם תמיד יכולים להזמין יותר ולשמור לפעם הבאה.

 

חשבו כמה מהר אתם רוצים שזה יגיע

לפעמים לא צריך לחשוב יותר מידי ופשוט לבחור בדבר הראשון שקופץ לכן לראש או תופס את העין. בסופו של דבר שוקולד הוא שוקולד הוא שוקולד וכל אחד מהם יעשה לכם טעים בפה ומתוק בנשמה. אם אתם פשוט נמצאים בחשק עז למשהו מתוק אל תמרחו יותר מידי ופשוט תזמינו. לא יקרה מצב שבו תתבאסו על השוקולד שהזמנתם.

לסיכום אנחנו בטוחים שגרמו לכם להסתכל על כל הנושא הזה אחרת ולתת עוד כמה רבדים של הזמנת שוקולד. אנחנו ממליצים לכם להפוך את המשלוח הזה לחוויה ולהנות מכל התהליך. אל תתפשרו ולכו עם הלב שלכם ועם הלשון שלכם. בהצלחה.

נהגי משלוח חכמים יותר

 

 

 

 

 

 

 

 

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו