מה ההבדל בין סינטה לאנטריקוט?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

המלצר שאל אתכם אם אתם רוצים סינטה או אנטריקוט ולא ידעתם מה לענות לו? תמיד רציתם לדעת מה ההבדל בין השניים אבל הרגשתם שלא בנוח לשאול את החברים והמכרים שלכם? אם אתם רוצים לדעת אחת

ולתמיד מה ההבדל בין השניים, אתם פשוט יכולים לקרוא את השורות הבאות, בהן נציין בפניכם את כל הפרטים שיגרמו לכם להבין מהו הסטייק האהוב עליכם ולגבש דעה מוחלטת למקרה ששוב תישאלו מה מהשניים

אתם מעדיפים יותר.

אז בלי לדבר יותר מידי, בואו ניגש לעניין. הנה כל הפרטים שיגרמו לכם להבין מה ההבדל בין השניים:

 

המיקום

יש מי שאומר שהמיקום עושה את כל ההבדל. אז גם כאן, ההבדל המשמעותי ביותר שכל חובב בשר מתחיל יוכל להגיד לכם על השניים הוא המיקום שלהם בגוף הפרה. סינטה נמצא בחלקו העליון הימני של הגב. בעוד אנטריקוט, נמצא כמה נתחים משמאל, לכיוון הראש. אם יפנה אליכם שוב מלצר באירוע או במסעדה ויגרום לכם להתלבט בין השניים, אנחנו נעזור לכם לזכור איפה כל אחד נמצא. תזכרו ראשי תיבות י"ס ו- א"ש. מה אלה ראשי התיבות האלה אתם שואלים? הם שני הדברים הללו:

  1. י"ס = ימין, סינטה
  2. א"ש = אנטריקוט, שמאל

כך תוכלו גם להראות בקיאות. אם במקרה תיתקלו בשאלה הזו בטריוויה או שפשוט תרצו להראות בקיאות בבשר. זיכרו – יס ו- אש.

 

רמת הרכות

חובבי סינטה, אלו שמזמינים בכל פעם קייטרינג בשרי לאירועים ודורשים שיהיה נתח סינטה למנה ראשונה, שניה ולקינוח, יוכלו להגיד לכם מתוך שינה שרמת הרכות של הסינטה היא גבוהה יחסית. הסינטה מחולקת ל-2 חלקים:

  1. סינטה עליונה – הנתח הזה נחשב לבשר איכותי ביותר וגם לרך מאוד, מתאים למי מכם שאוהבים לנעוץ שיניים בנתח שנמס בפה ולא דורש הרבה עבודת לעיסה
  2. סינטה תחתונה – הנתח הזה חשב לבשר גדול יותר וקצת פחות רך לעומת הנתח הראשון (אבל עדיין נחשב לרך). הסינטה הזו נמכרת בקצביות כ"סטייק סינטה".

האנטריקוט לעומת זאת, נחשב לנתח שמכיל רקמת שריר גדולה. מדובר בנתח עבה ששוקל גם לא מעט. אנחנו מגדירים את האנטריקוט כנתח שמתאים למטיבי לסת. כך שאם אתם אלו – זו צריכה להיות הבחירה שלכם.

 

לסיכום

סינטה ואנטריקוט יכולים להיות משולים לבשר וחלב, הם שונים לגמרי אחד מהשני. אחד מימין, השני משמאל. האחד רך ומתאים למי שאוהבים לנגוס בקלות בבשר מבלי להתאמץ והשני מתאים למי שאוהבים לנגוס בבשר שוב, שוב ושוב (בגלל רקמת השריר שקיימת בנתח). עכשיו אתם יודעים מה ההבדל בין השניים וזו ההזדמנות שלכם לגשת לקצב ולבקש שני נתחים. האחד סינטה והשני אנטריקוט מ-2 סיבות: 1. כדי להראות לו את הבקיאות שלכם בתחום ו-2. כדי שתוכלו להרגיש את ההבדלים בין השניים בעצמכם. אנו מאחלים לכם שיהיה בתיאבון!

 

נתח בשר

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו