למה יותר טעים לשתות פולי קפה טריים מאשר טחונים

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

עולם הקפה של היום הוא כבר ממש לא כפי שהוא היה בעבר.

אם עד לפני כמה שנים רוב האנשים אהבו את הקפה שלהם פשוט, עם כפית של אבקת קפה נמס, קצת סוכר, מים וחלב, הרי שהיום חווית הקפה הזו כבר ממש לא מספיקה.

היום כל אוהב קפה אמיתי יודע שהוא צריך ציוד הרבה יותר רציני מזה, כולל פולים טריים או לכל הפחות פולים טחונים.

היום נספר לכם למה יותר טעים לשתות פולי קפה טריים מאשר טחונים, ותאמינו לנו – אין לנו ספק שבסוף הקריאה כבר תרוצו לקנות אותם גם בעצמכם.

 

פולי קפה טריים – חווית קפה אחרת לגמרי

אם אתם רוצים להנות מכוס קפה משובחת במיוחד, פולי קפה טריים הם בדיוק מה שאתם מחפשים. פולי הקפה מגיעים בשקית ואקום ששומרת על הטריות שלהם בצורה לא פחות ממושלמת, כך שברגע שאתם פותחים אותה – כל הארומות, הטעמים והניחוחות יכולים לחדור לכם לגוף בקלות.

את הפולים יש לאחסן על פי הוראות היצרן, כך שתוכל להישמר הטריות שלהם לאורך זמן. בהתאם, לאחר הפתיחה תוכלו לקלות אותם, לטחון אותם ולהנות מכוס קפה בלתי נשכחת בכל פעם מחדש.

 

פולי קפה טחונים – כבר עברו את התהליך ואיבדו מהארומות

לעומת פולי קפה טריים, פולי קפה טחונים מביאים איתם חווית קפה שונה לחלוטין. מדובר כאן אמנם על חווית קפה שעדיין שומרת על רמה גבוהה מבחינת טעמים וארומות, אבל בכל אופן – אי אפשר להתעלם מכך שהפולים כבר נטחנו, ושתהליך הטחינה עצמו כבר הוציא מהם את הטריות המקסימלית שאיתה עם מגיעים.

בנוסף, על פולי קפה טחונים לא ניתן לבצע מניפולציות שיתאימו לטעמים שלכם בצורה מדויקת, כלומר לא ניתן לקלות אותם או "לשחק" עם המרקם והטעמים שלהם. בהתאם, הדבר הזה נותן חווית קפה אחידה לכל מי שקונה אותם, ומאבד מהייחודיות של כל כוס קפה בעצמה.

 

כמה עולה לרכוש פולי קפה טריים לעומת פולי קפה טחונים?

לאור כל אלו, כדאי גם שנבין מהי העלות שאותה תצטרכו להשקיע על מנת להנות מכוס קפה שנוצרה מפולי קפה טריים לעומת כוס קפה מפולי קפה טחונים. אם אתם מכינים לעצמכם את הקפה באופן ביתי, תוכלו לרכוש שקיות במשקלים שונים ובמחירים שונים, וההבדלים בין שקית פולי קפה טריים לבין שקית פולי קפה טחונים הם הבדלים מזעריים במיוחד, ולכן הם שווים את ההשקעה.

לצורך הדוגמה, שקית של פולי קפה טריים תוכל לעלות כ-50 ש"ח, לעומת שקית של פולי קפה טחונים שתביא איתה מחיר נמוך יותר במקצת ותעמוד על כ-35 ש"ח לרוב. אם אתם שואלים אותנו, ההבדל הצנוע הוא הבדל שלגמרי שווה את ההשקעה.

 

זה הזמן לשתות פולי קפה טריים מדי בוקר

זה הזמן שלכם להפסיק להתפשר על כוסות קפה בינוניות, ולהתחיל לספק לעצמכם חווית קפה נהדרת בכל בוקר מחדש. תהנו!

שתיה חמה

 

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו