חוקי תנועה שכדאי להכיר לשוכרי רכב באנגליה

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

אתם נוסעים בקרוב לאנגליה לטיול משפחתי? החלטתם לשכור רכב ולטייל באזורים שונים? אם כך, אין ספק שאתם הולכים ליהנות, ובגדול! מה שכן, חשוב לזכור שהנהיגה באנגליה שונה ולכן יש להכין את עצמכם היטב לאתר שמולו אתם ניצבים.

 

שימו לב לכיוונים

עוד לפני שנדבר על מקרים כמו נהיגה בשכרות ועל כך שכדאי מאוד להימנע מהמצב הזה, צריך להזכיר דבר פשוט יותר: הנהיגה באנגליה הפוכה. נוהגים שם בנתיב השמאלי ועוקפים בימני, דבר שכנראה ייקח לכם קצת זמן להתרגל אליו. כמו כן, כאשר אתם נכנסים לכיכר, הכניסה היא עם כיוון השעון, הפוך ממה שכולנו רגילים מישראל, ועליכם לתת זכות קדימה לרכב שמגיע מימין. אם כל זה לא מספיק, אתם צריכים גם להיות מודעים לכך שכל הנתונים אודות מרחקים ומהירויות מצוין במיילים ולא בק"מ. כדאי להכיר גם את החוקים הבסיסיים מבחינת הגבלות שונות על מהירות, והם:

 

  • בתוך שטח עירוני אתם יכולים לנסוע 30 מייל לשעה.
  • בכבישים בין עירוניים שיש בהם רק מסלול אחד ההגבלה היא של 60 מייל לשעה.
  • בכבישים שבהם יש יותר ממסלול אחד של נהיגה הגבלת המהירות היא של 70 מייל לשעה.
  • בכבישים המהירים תוכלו לנסוע עד 70 מייל לשעה.

 

ככל שתגיעו מוכנים יותר לחוויה כך יהיה לכם קל יותר להתמודד עם השוני. כמו כן, אם אתם לא בטוחים לגבי המהירות המותרת או שבתחילת הדרך אתם לא מרגישים בטוחים בגלל הכיוונים השונים, פשוט סעו לאט יותר. אתם לא באמת ממהרים לשום מקום כי בסך הכול אתם בחופש, אז למה להסתכן לחינם? זה שאתם אולי נהגים נפלאים בישראל זה טוב ויפה, אך אל תשכחו שאתם פשוט רגילים לכל ההתנהלות בארץ. לעומת זאת, נהיגה במקום אחר דורשת מאתנו ערנות הרבה יותר גבוהה וגם שמירה על כל חוקי התנועה.

 

אל תוותרו על הביטוח הכי מקיף שתוכלו לעשות

עוד טיפ קטן שנוכל לתת לכם לגבי השכרת רכב באנגליה ונהיגה בכבישים שם, הוא לעשות את הביטוח הכי מקיף שאפשר. זה נכון שהמטרה היא לא להפעיל בכלל את הביטוח ולהחזיר את הרכב שאתם שוכרים שלם בדיוק כמו שקיבלתם אותו, אך לא הכול תלוי בכם. לכן, אם אתם לא רוצים להגיע למצב שבו החופשה שלכם נהרסה רק כי לא עשיתם ביטוח בעת השכרת הרכב, שווה לבדוק את העניין הזה לעומק. זה נכון שלעשות ביטוח להשכרת רכב זה לא זול, ובדרך כלל זה מעלה את המחיר בצורה משמעותית, אך זה לא משהו שתרצו לוותר עליו. בחרו לכם חברת השכרת רכב טובה באנגליה ותראו שתצאו מרוצים כבר מהרגעים הראשונים, כי לאוהבי הנהיגה האתגר של נהיגה באנגליה יכול להיות מעניין ביותר. אם תקפידו לעשות הכול בהתאם לחוקים ובצורה זהירה אין ספק שתחזרו הביתה בשלום.

רכב

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו