האם יש הגבלות בתשלום בויזה במסעדה?

תוכן עניינים
מעוניינים לפרסם כתבה אצלנו באתר ?
מתכונים אחרונים
אהבתם?
שתפו עם החברים!

גם אתם שונאים לצאת עם ארנק מלא שטרות? רוב הצעירים היום מעדיפים את כרטיס האשראי הקל והדק, ואת אפליקציות התשלום בנייד, על פני כל צורת תשלום אחרת.

לפני שאתם יוצאים למסעדה ומצטיידים בויזה לתשלום על התענוג הגסטרונומי, חשוב שתדעו כמה עובדות על הגבלות תשלום בכרטיס אשראי לשירותים שונים. לגזור ולשמור.

 

שיטת התשלום הבטוחה, החכמה והנוחה – אצלכם בכיס המכנסיים

אין ספק כי העולם עשה צעד נוסף לקראת הקדמה, כאשר מצא תחליף ראוי למלאי הכסף הקטן העלול לגדוש את הארנק ולהוות נושא שיש לתכנן אותו מראש כדי לא להיתקע עם 10 אגורות פחות מדי ליד מכונת פחיות ביום קיץ לוהט.

ויזה – כרטיס האשראי הנטען, מהווה תחליף הולם לכל צורת תשלום אחרת, באמצעות כרטיס קטן ודק גזרה, אתם יכולים לערוך קניות, לנהל עסקים מסועפים, ולשלם עבור מנתכם במסעדה. חשוב שתדעו שקיימות אי אילו הגבלות בשימוש בכרטיס, עצרו לקרוא את הכתוב, רגע לפני שאתם שולפים שוב את הויזה מהכיס.

 

משלמים עם ויזה במסעדה רק עם קוד סודי

כדי להפוך את השימוש בכרטיס האשראי לבטוח יותר, החליטה חברת ויזה על נוהל חדש: תשלום בכרטיס חיוב רק למי שמקיש קוד סודי אישי על מכשיר ייעודי בבית העסק. פעולה זו תורמת לביטחון והאמון של לקוחות כרטיסי הויזה בבתי העסק המכבדים את השימוש בכרטיס.

שכחתם את הקוד האישי? לא נורא, ברוב כרטיסי הויזה מותקן שבב אותו ניתן להצמיד למסוף קבוע בכל עסק, התקן זה מהווה תחליף להקשת הקוד הסודי.

פעם הבאה שאתם יוצאים למסעדה זכרו ללמוד את הקוד הסודי, או לבדוק שאתם מצוידים בכרטיס ויזה עם שבב, כדי שלא תמצאו את עצמכם ללא אמצעי תשלום באמצע חור כלשהו על פני מפת הארץ.

 

משלמים עם ויזה במסעדה רק אם יש כיסוי

חשוב שתדעו כי תשלום על מנה במסעדה בכרטיס ויזה, מבלי שיש לכם איך לכסות אותה, כאשר אתם יודעים שהבנק לא יכבד את הבקשה, הינה עבירה פלילית.

לפני שאתם עולים על האוטו בדרך לסעוד את ליבכם, טלו עמכם רק כרטיס אשראי שאתם בטוחים בוודאות שהוא יאפשר כיסוי מלא, לא שווה בשביל מנה חד פעמית, להיתפס כעוברים על החוק.

 

משלמים עם ויזה בתוקף במסעדה

בצד החיצוני של הכרטיס, מתחת לשורת מספר הכרטיס מופיע התוקף שלו. משלמים במסעדה? חשוב שתבדקו כי הכרטיס שלכם עדיין בתוקפו. במידה והתוקף חלף עבר לו, מה שנדרש מכם לעשות זה לגזור את הכרטיס בפס המגנטי, ולשולחו בדואר רשום למנפיק, פעולת ההשחתה תמנע ממנו להגיע לידיים הלא נכונות.

 

סיכום ההגבלות על ויזה בתשלום במסעדה

חשוב לזכור לפי התקן החדש יש להקיש קוד סודי לצורך תשלום בכרטיסי חיוב, יש להקפיד על כרטיס ויזה בתוקף המאפשר כיסוי של התשלום.

עד כאן להיום, בתיאבון, חבר'ה.

חותמת

 

מתכונים נוספים
שאולי תאהבו